5. Gün


Bir insan sabahleyin doğru yolda ise, akşam saatlerinde de öyle kalacak ve bundan pişman olmayacaktır.
KONFÜÇYÜS


Dostluğumuzu akılla bağladığımızı düşünüyor, 

Bütün yol arkadaşlarımıza hayırlı yolculuklar diliyoruz..
Teknoloji ve Liderlik Forumu
Adnan YAZGI- Pervin GÖZENOĞLU-Harun ÇAKIR

5 yorum:

ayşe suna dedi ki...

Dostluğumuz akılla bağlandı,aynı yolda yürüyen yoldaşlar olduk. Adnan,Pervin ve Harun hocamın ilgi alaka ve çabasına,gurup arkadaşlarımın takımdan ziyade aile olduğumuzu hissettiren hoşgörülü ve sıcak dostluklarına ve siz sevgili kursiyer arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum.İyi ki aynı yola birlikte çıktık.Ayrı ayrı hepinizi tanımış olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum.Sağlıcakla ve dostça kalınız efendim...Tekrar görüşmek üzere..

Yüksel dedi ki...

Geçen günler çok güzeldi .Birdaha geri gelirmi hayır! Gelmeyeceğini idrak ederek orada daha fazla etkileşim yapalım dedik ama olmadı.Akşamlar talihsiz yemek kötü başlattı. Çok iy bitti ama bazı şeyler eksik kaldı.Hayalim toplu bir akşam yemeği şarkılar türküler belki canlı müzik.İşte eksik olan buydu.İçimde ukte kaldı.Koştum Kızılay sokaklarına kurs bitince ama bu seferde YAĞMUR bırakmadı. Gezmemi ve eğlenmemi. Birazda kitapçıları dolaştım.Alamadım belki ama inceleyip havasını teneffüs ettim.Buraya yazacaklarım nasıl vardı bilmiyorum.Kendimi biraz yenilersem sönmüş volkanları içimde yeniden ateşleyebilirsem kursta açaçağım..Elimden kolay kolay bir şey kaçmaz.Zaten kaçan balık büyük olurmuş.Orada geçen günleri unutmak imkansız.Biz biz gören herkese selamlar...Eğitmenlerimiz; Adnan-Pervin ve Harun Hocalarıma ayrı biz selamlar....

YUNUS SAVAŞ dedi ki...

İşte geldik son güne ne çabuk bitti ne çabuk geldik evimize anlamadım. Son gün en önemli gündü aslında ne öğrendik nasıl öğrendik ne kadar öğrendik eylem planımız hazır mı değil mi bunların hepsini öğrendiğimiz gündü. grup değişim olarak galiba biz bu değişime hazırız. Bundan sonrada başkalarını değiştirmeye hazırız. Adnan hocam, Pervin hocam Harun hocam bize kattığınız bu değer için teşekkürler sizinle yoldaş olmak bizim için bir grur. Liderlik eğitimde bize katıştırdığınız herşey için Allah razı olsun.

Metin dedi ki...

son gün olması sebebiyle midir bilmiyorum bu gün çok daha zevkli ve heyecanlı bir gündü.işlediğimiz konulara değinmiyeceğim...yalnız tadı damağımızda kalan bir gün olarak,biraz hüznün biraz hayecanın hakim olduğu anlardı.yeni dostlar edindim yeni yoldaşlar buldum hele hele grup bir numarayı özellikle de ayşe suna hanımı hiç unutmayacağım.grubumuza çok emeği geçti.yüksel seni de unutmayacağım arada geçindin gittin.nazmi bey merhabalar...tabii dilek hanım benim yüzümden baltayı taşa vurduk...herkese gönül dolusu sevgi ve selamlar...balıkesir ivrindi'de bir dostunuz var değerli arkadaşlar...

özdemir dedi ki...

gecikmeli bir gün değerlendirmesi daha.
son günde bir gerginlik midir; bir heyecan vardı (en azından bende vardı). belkide son gün olmasının hüznü. ama yine de bir şeyi bana yine hatırlattı. "baki kalan bu kubbede hoş bir seda imiş". teşekkürler adnan, pervin, harun hocalarım. teşekkürler arkadaşlar. sizlerle tanışmak hoştu. Allah'a emanet olun.

Yorum Gönder

Konaklama ve Kurs Merkezine Ulaşım Haritası


Şunu daha büyük bir haritada görüntüle: Eğitim Teknolojilere Genel Müdürlüğü

Tavsiye Edilen Kitaplar

  • Batı Düşüncesinde Dönüm Noktası - Fritjof Capra
  • Devlet-i Aliyye - Prof. Dr. Halil İnalcık
  • Eğitim Üzerine - Jiddhu Krishnamurti
  • Geleceği Yönetmek - Erol Mütercimler
  • Kendini Yaratan İnsan - Gordon Childe
  • Teknopoli - Neil Postman
  • Türk Devlet Geleneği - Prof.Dr.Aydın Taneri
  • Öküzün A'sı - Barry Sanders