3. Gün

Her gün bir yere konmak ne güzel, 

bulanmadan, 

donmadan  akmak ne hoş.... 

Mevlana 



Bugün İşlenen Konular:
  • Web 2.0'ı Anlamak ve Araçlarını Keşfetmek ve                                    varolan   Uygulamaları  Öğrenme.
  • Web 2.0 Araçlarını Kullanmak.
  • Web 2.0 Araçlarını Yayınlanması.
  • Web 2.0 Araçlarının Yönetimi.





9 yorum:

SalihAydin dedi ki...

Üçüncü gün olarak bu gün, Web 2.0 Araçları ve bu araçlardan yararlanma çalışmaları yapıldı.
Grup olarak bir eylem planı yapılarak sunumlarda bulunduk.Daha sonra diğer programlar anlatılarak bu programları kullanılması üzerinde duruldu.Öğleden sonra gezi düzenlendi, hava yağmurlu idi biraz islandık.Akşam Öğretmenevinde toplanarak çaylı bir sohbet havasında yoruma dayalı belirlenen resim üzerinde konuşuldu, bu da değişik bir etkinlik oldu ve daha bir arada olarak hoşca bir vakit geçirdik.

ayşe suna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DİLEK dedi ki...

Evetttt bugün kursun sonuna yaklaşmanın hüznünü taşıyorum sanırım.Biraz daha kafamda taşlar oturmaya başladı ve yavaş yavaş aklımda kurgulamalar planlar yapmaya başladım.Bu kursa katılma şansı bulduğum için biraz daha kendimi şanslı hissetmeye başladım.

ayşe suna dedi ki...

Bugün yine çok etkili bir gündü.Dolu doluydu her şeyden önce.Ankara kalesi gezisine katılamayıp, yağmuru iliklerimde hissetmemiş olmayı eksiklik kabul ediyorum.Ancak akşam etkinliği tek kelime ile çok özel ve güzeldi..Ve yine bugünde birinci olup çantalarımızı omuzumuza asmamız günü biraz daha özelleştirdi. Özverili çalışmaları sayesinde bu keyifli anı bizlere yaşattıkları için ,takım ruhunu sonuna kadar korudukları için, başarısız olduğumuz zamanlarda bile moral cümleleri ile bizi yeniden motive ettikleri için gurup arkadaşlarıma tekrar çok teşekkür ediyorum.Aynı takımda yer almış olmaktan dolayı duyduğum onuru anlatamam..İyi ki varsınız..Cümleten hayırlı geceler efendim...
11 Mayıs 2011 13:04

YUNUS SAVAŞ dedi ki...

Üçüncü günü bitirmenin verdiği üzüntü kapladı ruhumu. Bu kursa ne zaman başvuru yaptım ne zaman buraya geldim nezaman üçüncü gün bitti hiç anlamadım. Kurs bitmesin istiyor insan her geçen gün farklı anlamlı bilgiler katıyoruz bilgi denizimize bugün heyecanını duyduğum web 2.0 araçlarını gördük keşfettik. Okulum için yapmayı düşündüğün memnuniyet anketini meğerse burda yapmayı öğrennecekmişim :) fakat iki defa internet kullanımı hakkında anket oluşturdum kaydedemedim :( bu bizim odanın genel sorunu galiba : Ankarayı en yüksek kartal bakışı noktadan izlemek tarif edilemez bir mutluluktu. yediğimiz gözlemeler harika yapılan sohbet muhteşemdi. Yağmurun getirdiği huzur ruhumuzu yıkadı. Tarihi medeniyetleri yerinde bizzat görmek ufuklarımızı genişletti. Akşam yapılan etkinliğe tam olarak kendimi veremedim malesef ama kupayı aldık :) şampiyon beşiktaş kendimi veremesemde kendimi tanımamda çok etkili oldu. Kurs öğretmenim Adnan beyin benim hakkımdaki düşünceleri çok hoşuma gitti. Grup arkadaşlarımında aynı fikirde olması grup içerisindeki yerimi görmemi sağladı. Herkese teşekkürler güzel ve etkili bir gündü

Metin dedi ki...

İyi akşamlar,
Öncelikle tüm arkadaşlarıma merhabalar,
Yine endişe ve karmaşık duygularla başladığım bu gün bilgi ve bilgiye ulaşma noktasındaki kaygılarım günün sonunda biraz daha azalmış olarak uyuyacağım.Hele yarın kaygılarıma sebep olan konular hakkında adnan hocamdan destek alacağım sözü beni daha da rahatlattı.Umarım arzu ettiğim gibi olur.Bu güne dönecek olursak, adnan hacanın liderliği tutku ve aşkla ifadelendirmesiyle giriş yaptığı eğitimimiz harun beyin web 2.0 ı anlama ve araçlarını keşfetme aynı zamanda uygulama konusunda yaptığı bilgilendirmeyle devam etti.Yine bu konuyla ilgili bir grup etkinliği yaparak bilgi nehrinin içine girmiş olduk.Yarım günlük gibi görünen bu günkü eğitimimiz akşam öğretmen evinde yaptığımız güzel bir etkinlikle fazlasıyla tamamlanmış oldu.Bu gün düne göre daha mutluyum sanki...Teşekkürler arkadaşlar...Teşekkürler eğitmenlerimiz...
iyi uykular,tatlı dijital rüyalar...

mehmet dede dedi ki...

bu gün web 2.0 araçlarını keşfederken defalarca geldiğim ama görmediğim yerlerini de keşfetme imkanı buldum.bizlere bu imkanı sağlayanlara teşekkür ederim.ayrıca akşamki etkinliği de çok farklı buldum.

Yüksel dedi ki...

3.gün
Selam,
İkinci defa yazıyorum .Birinci yazdığım WEP 2.O aletlerini denerken gitti.Şimdi tam ne yazacağımı da unuttum.Gün iyi başladı,kursta bir gün uyku ikinci gün talihsiz olay derken üçüncü güne geldik. Nihayet en mutlu gün. Bu gün sondan birincilikten baştan birinciliğe terfi ettik.İlk defa yağmurda yürüken ıslandık Ankarada..Gece yaptığımız eğitimde bizleri ayrı bir tanıma etkileşim ve tanıtma hakkı sundu.Takım arkadaşlarıma vebiz olan hisseden kursiyerler iyi gecelr diliyorum..

Davut dedi ki...

3.günü web 2.0 araçlarını keşfettim.Çok yararlı geçti. Bugünkü sunum da gerçekleştirerek daha da tecrübe kazandık.Ankara kalesi ve müzesi muhteşemdi.Çok etkilendim.beş defa Ankara'ya gelmeme rağmen ilk defa Ankara kalesini görmüş oldum.Tabi ki herşeyden önce plan yapmanın gerektiğini bir daha anlamış oldum.Plansız yürümez.Eylem Planı gibi. Eğiticilerin bilgisayarda word, excel, powerpoint programlarını bilmekle tek başına yeterli olmadığını, Web 2.0 gibi paylaşım araçlarını da bilmesi gerektiğini öğrendim.KKTC'deki öğretmenler ben de dahil hazırcılığı öğrendik.Yani google geliştiğini haberlerde ya da başka yerlerde gördük veya duyduk. fakat nasıl birşey olduğunu merak edip incelemiyoruz ve öğrenmiyoruz.Kendimizi yenilemiyoruz.Bilgisayardan anlayan birisi gelip bize öğretmesini bekleriz.Kısacası kendi kendimize öğrenmeye çalışmıyoruz.Kısa vadede Önce hizmet içi dersi yapılır. paylaşım siteleri için haberdar edilir.Orta vadede öğretmenlik sınavlarda ve terfi sınavlarda bilgisayar ile ilgili sorularda paylaşım araçları ile ilgili sorular da eklenebilir. öğretmen öğrenci veliye yönelik çalışmalar yapılır.Web 2.0 eylem planı gibi. Uzun vadede sürekli gelişen ve güncelleşen paylaşım araçlar için haberdar etmek ya da hizmetiçi kursu yapılması gibi.

Yorum Gönder

Konaklama ve Kurs Merkezine Ulaşım Haritası


Şunu daha büyük bir haritada görüntüle: Eğitim Teknolojilere Genel Müdürlüğü

Tavsiye Edilen Kitaplar

  • Batı Düşüncesinde Dönüm Noktası - Fritjof Capra
  • Devlet-i Aliyye - Prof. Dr. Halil İnalcık
  • Eğitim Üzerine - Jiddhu Krishnamurti
  • Geleceği Yönetmek - Erol Mütercimler
  • Kendini Yaratan İnsan - Gordon Childe
  • Teknopoli - Neil Postman
  • Türk Devlet Geleneği - Prof.Dr.Aydın Taneri
  • Öküzün A'sı - Barry Sanders